גשם ביום הבחירות? החזאי עדכן במהדורה

אסתי פלד 1 Comment on גשם ביום הבחירות? החזאי עדכן במהדורה

הוא התייחס לתחזית לטווח הרחוק יותר: "החודש הקרוב צפוי להיות יחסית ממוצע פלוס, אבל הסימנים מראים על חורף לא מושפע בגשמים, ממוצע מינוס. החיזוי העונתי כבר פחות טוב"

צילום: elements envato
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

החזאי נחום מליק שוחח הערב (שני) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית ועדכן מה מזג האוויר הצפוי מחר, ביום הבחירות. "אנחנו מצפים לגשם, אבל מאוד מקומי ורוב הזמן לא. אולי פרק זמן קצר של עשר דקות-רבע שעה פה ושם. לא משהו שאמור להפריע ללכת לקלפיות. יהיו גם שעות של שמש, מעונן חלקית. לא צפוי גשם במשך רוב הזמן".

הוא התייחס לתחזית לטווח הרחוק יותר: "החודש הקרוב צפוי להיות יחסית ממוצע פלוס, אבל הסימנים מראים על חורף לא מושפע בגשמים, ממוצע מינוס. החיזוי העונתי כבר פחות טוב".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    ובכלל המצוה גם כן לשמע ולעשות בכל זמן וזמן כמצות השופט, כלומר, החכם הגדול אשר יהיה בינינו בזמנינו, וכמו שדרשו זכרונם לברכה (ר"ה כה ב) ואל השפט אשר יהיה בימים ההם יפתח בדורו כשמואל בדורו, כלומר, שמצוה עלינו לשמע בקול יפתח בדורו כמו לשמואל בדורו. והעובר על זה ואינו שומע לעצת הגדולים שבדור בחכמת התורה ככל אשר יורו מבטל עשה זה וענשו גדול מאד, שזהו העמוד החזק, שהתורה נשענת בו, ידוע הדבר לכל מי שיש בו דעת. לשון ספר החינוך!!!
    צאוווו להצביע
    ייצוג של התורה, קירוב ההתנהלות לכמה שיותר על פי התורה, תקציבים כמה שיותר לעולם התורה, חיידריים ישיבות כוללים, תמיכה וסיוע במה שצריך, גיוס גיור כשרות מינוי רבנים בערים דיינים וברבנות הראשים, חרדים. ברית הזוגיות…ועוד ועוד.
    או ג' או ש"ס.
    לעשות רצוניך חפצתי!!!!!!!